L'avaluació, gran repte de l'últim mes de curs

Els docents plantegen com avaluar en una situació inèdita


  • Comparteix:

L'escola s'ha d'adaptar a la nova realitat / Foto: Lluís Llebot

L'escola s'ha d'adaptar a la nova realitat / Foto: Lluís Llebot

L'avaluació té en compte el rendiment de l'alumne sota uns barems establerts pel professor a principi de curs. Una planificació que va saltar pels aires a mitjans de març i que ha obligat a alumnes, docents i famílies a fer mans i mànigues per mantenir el màxim de normalitat possible en el desenvolupament acadèmic. L'avaluació, però, no pot obviar que aquest no ha estat un any acadèmic normal. La professora, psicopedagoga, la vicepresidenta de l'associació Espiral i formadora d'EdBuilding, Ana Municio, n'ha parlat al 'Sant Cugat a fons'.

ESCOLTA-HO

La pandèmia potser farà canviar algunes coses de cara al futur, però Municio adverteix que l'avaluació s'ha de fer en base al que s'ha fet fins ara i que no hi ha temps per fer canvis radicals. Això sí, reclama que l'avaluació ha de formar part integral de l'ensenyament i del procés d'aprenentatge i que caldrà fer-hi canvis de cara al futur.


  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.