El cap de comunicació de Correus a Catalunya, Vicenç Ibàñez, ha explicat que les deficiències en el servei des de principis d'any han estat provocades per les baixes de personal ocasionades pel trasllat d'una desena de carters de Sant Cugat, algunes de les quals encara no s'han pogut cobrir.
Vicenç Ibàñez
Reconeixem que a partir del 3 de gener, per un concurs de trasllat intern, una desena de carters han marxat de Sant Cugat i algunes baixes no s'han cobert.
Malgrat això, el portaveu de Correus a Catalunya ha negat que les deficiències d'aquests dies signifiquin un retorn a la situació de fa 5 anys, com havia manifestat l'alcalde. Vicenç Ibàñez recorda que en els últims anys s'han fet importants inversions a Sant Cugat que han permès que la qualitat del servei postal a la nostra ciutat sigui òptima.
Vicenç Ibàñez
No té res a veure amb la situació de Correus fa uns anys. Hem fet fortes inversions al servei, com la creació d'una carteria, l'ampliació de plantilla i la remodelació de l'oficina.
De moment, dels 40 sectors en que està dividit el mapa postal a la nostra ciutat, encara no s'han pogut cobrir les baixes en 4 o 5 sectors, on els problemes de repartiment continuen. Des de Correus, però, esperen que aquesta mateixa setmana es pugui resoldre definitivament la situació, amb l'arribada de nou personal substitut.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.