El nombre de grups confinats a centres educatius de Sant Cugat es redueix a 14

Sis d'aquests grups són d'un mateix institut de la ciutat


  • Comparteix:

Imatge d'arxiu / Foto: Cugat Mèdia

Imatge d'arxiu / Foto: Cugat Mèdia

L'afectació de la Covid-19 als centres educatius de Sant Cugat millora lleugerament en una setmana. El nombre de grups confinats baixa a 14 (-3) i afecta set dels 65 centres de la ciutat, l'11% del total. D'aquests 14 grups, sis són d'un mateix institut, el Joaquima Pla i Farreras. A la ciutat hi ha 333 persones de l'àmbit educatiu confinades, la majoria alumnes, segons dades facilitades pel departament d'Educació de la Generalitat, 73 menys que la setmana passada.

Així, ara mateix hi ha grups confinats als següents centres: als instituts Joaquima Pla i Farreras (6) i Arnau Cadell (2), a les escoles Ciutat d'Alba (1) i Pins del Vallès (2), a l'Avenç (1), a La Farga (1) i al col·legi Pureza de María (1).

Al Vallès Occidental hi ha 90 grups confinats, el que suposa una afectació del 16% dels centres de la comarca. A Catalunya, la xifra d'escoles amb grups estables confinats baixa fins a 988, un 1,37% del total. En total, hi ha 24.498 persones confinades, majoritàriament alumnes.

[A Cugat Mèdia només publiquem el nom dels centres educatius que tenen grups confinats que apareixen a la web del departament de Salut. Pot haver-hi alguna escola amb algun grup confinat que no aparegui encara en els registres del departament, i no ho vulgui confirmar a la premsa]



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.