Alguns passatgers han destacat també la necessitat que la línia pugui arribar fins al Vallès Oriental, i han lamentat el fet que en hora punta, entre dos quarts de vuit i dos quarts de nou del matí, els combois s'aturin a Sant Andreu Arenal i no arribin fins a Plaça Catalunya o fins a l'Hospitalet del Llobregat. Tot i això, els santcugatencs han rebut molt positivament la inauguració d'un servei tant llargament reivindicat.
Usuari de la Línia C-7 de Renfe
Em va molt bé perquè visc aquí al costat, el que passa és que l'horari, en aquestes hores punta, hauria de ser més freqüènt.
I és que la línia de mercaderies de Renfe entre El Papiol i Mollet va construir-se l'any 1982, i han fet falta molts anys i moltes reivindicacions per tenir, finalment, aquest servei per a passatgers,
Ara, i un cop feta realitat aquesta demanda, tant usuaris com els alcaldes de la zona reclamen que s'acabin de fer els deures i s'allargui el recorregut fins a Mollet, al Vallès Oriental, per tal d'unir els dos Vallès i el Baix Llobregat per mitjà de transport ferroviari i sense passar per Barcelona.
Recordem que la nova línia de rodalies entre Martorell i L'Hospitalet aprofita el traçat de mercaderies entre El Papiol i Mollet i ha suposat afegir 14,2 quilòmetres de vies i una inversió de més de 17 milions d'euros que han assumit des del Ministeri de Foment, Adif i Renfe. El nou servei permet estalviar una mitja de fins a 30 minuts el temps d'alguns trajectes.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.