Tot i així, el 54,7% dels enquestat considera que aquest creixement té més inconvenients que avantatges i un 33,6% veuen amb preocupació el futur del municipi. Entre els temes que més preocupen, destaquen el trànsit i la circulació, la massificació i la manca d'infraestructures, serveis i equipaments.
Pel que fa a la valoració del serveis que ofereix l'Ajuntament, encapçala el rànquing el servei d'informació municipal 010 -amb una nota de 7,5-, seguit del servei d'Atenció a la Dona, el Teatre-Auditori o el Museu de la ciutat, entre d'altres. Per al regidor de Participació, Jordi Puigneró, les dades són positives ja que evidencien una millor valoració dels ciutadans pel que fa a l'actuació i serveis del consistori.
Jordi Puigneró
Estem satisfets del resultat de les dades perquè, en general, en els diferents camps analitzats la valoració ha anat a millor i hem trencat una tendència. Els ciutadans han valorat millor el serveis de l'Ajuntament i l'actuació municipal.
La setena onada de l'Observatori incorpora també, per primera vegada, una valoració de l'actuació del govern municipal per àrees d'actuació. En aquest sentit, les millor valorades són Cultura, Igualtat, Esports, Comunicació, Serveis Socials, Medi Ambient i Educació, amb una nota que gira al voltant del 6, i les que reben pitjor nota són Habitatge Públic, amb un 4,9, i Trànsit, amb un 4,2.
Tant el responsable de l'estudi, Enric Renau, com el regidor de Participació, han remarcat però que aquestes dades només podran ser interpretades quan puguin comparar-se amb resultats posteriors, i han apuntat també que es tracta de problemàtiques generals que sobrepassen l'àmbit local. Puigneró ha recordat, amés, l'esforç que fa l'equip de govern per construir habitatge públic.
Jordi Puigneró
El preu de l'habitatge a Sant Cugat és car i tradicionalment hi ha aquesta percepció. Però nosaltres ho hem intentat combatre amb una oferta d'habitatge públic que no es troba en cap altre municipi. Tot i això, les dades no es poden valorar fins que hi hagi una perspectiva.
Per últim, cal destacar que el 86% de la població sap qui és l'alcalde, i que la nota mitjana que rep Lluís Recoder és de 6,3, el que representa un increment respecte la darrera consulta. Pel que fa a la valoració del govern municipal, els ciutadans li han donat un 5,9 de mitjana.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.