Josep Maria Heredia
Hi ha una voluntat de millorar l'atenció al públic, especialment el servei d'atenció al Consumidor. Les actuals oficines són antigues i el servei que és dóna no es prou correcte, i ara ho volem millorar
Les noves instal·lacions també van acompanyades d'una voluntat d'ampliar el servei. De fet, ja hi ha un tècnic destinat a l'atenció als comerciants i a l'assessorament sobre la normativa vigent en temes com els horaris comercials o l'etiquetatge, entre d'altres.
D'altra banda, el fort increment de consultes que ha registrat en els darrers anys el Servei Municipal d'Atenció al Consumidor, l'OMIC; també ha comportat la incorporació d'una nova persona. Segons ha explicat Heredia, un cop acabi la formació necessària, aquesta persona podrà afegir-se a les tasques d'atenció al públic i, fins i tot, potser es podrà ampliar l'horari d'atenció del servei.
Josep Maria Heredia
Des del 2001 hi ha hagut un increment molt elevat de les consultes i per això es reforça el servei amb una persona que s'haurà de formar. Quan hagi acabat aquesta formació, intentarem ampliar l'horari d'atenció al públic
El trasllat de l'àrea de Comerç comportarà que aquest departament no estigui operatiu des d'avui mateix i fins el proper dia 29. L'objectiu és obrir les noves dependències al públic el proper 3 d'abril.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.