David Garrofer és secretari general de la Cecot.
David Garrofer
El servei de Correus té problemes de subministrament a l'estiu.
La patronal ha afegit que l'ens postal és conscient de l'existència del problema, però que no es prenen mesures per solucionar-lo. La Cecot han remarcat que és 'imprescindible' que Correus faci arribar la correspondència cada dia a les empreses i particulars.
La patronal recorda que moltes cartes contenen documents que les empreses necessiten per a la seva gestió administrativa. Segons la Cecot, el retard en l'arribada de correspondència comporta dificultats de comptabilitat i, de retruc, en els pagaments a altres empreses.
Garrofer demana més previsió a l'hora de substituir el personal de Correus durant períodes de vacances.
David Garrofer
Cal preveure amb méa antelació la substitució del personal que està de vacances.
La Cecot recorda que fa anys que denuncia les deficiències del servei postal durant les vacances d'estiu.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.