Aquesta associació també proposa crear un nova línia, que anomenen C6, entre Vilanova, Vilafranca, Martorell, Granollers i Mataró i amb parada a la nostra ciutat.
Albert Obiols, tècnic de mobilitat de PTP, ha detallat a Cugat.cat les propostes que fan des de l'entitat.
Albert Obiols
Proposem que es tanqui el cercle i esdevingui una línia circular que faciliti la mobilitat dins del Vallès i la connectivitat amb el Baix Llobregat.
Obiols ha denunciat la manca de connectivitat física que existeix entre les parades dels FGC i Renfe a Sant Cugat. En aquest sentit, l'entitat destaca la importància de crear nous intercanviadors entre la futura estació de FGC a Vulpalleres i la de l'Hospital General de Catalunya amb la línia C7.
Albert Obiols
El que permet és que qualsevol persona que viatgi en FGC es pugui desplaçar ràpidament amb Renfe. Volem optimitzar les dues vies que actualment es creuen.
D'altra banda, el pla 'Tren 2014' proposa ampliar el nombre de vagons a la línia C7. Albert Obiols ha explicat que existeix una manca de capacitat en aquesta línia de rodalies i considera que s'ha d'igualar a la resta de línies, que circulen amb sis vagons.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.