La nova imatge corporativa del Grup Mediterrània surt al carrer coincidint amb la Festa Major


  • Comparteix:

Marta Canas i Xavier Grau amb els cartells de la nova imatge

Marta Canas i Xavier Grau amb els cartells de la nova imatge

El Grup Mediterrània de la Unió Santcugatenca estrena imatge corporativa per Festa Major. El grup dansaire, que al setembre celebrarà el seu 15è aniversari, ha fet evolucionar el seu tradicional logotip en un redisseny de la marca que reflecteix la filosofia dels seus espectacles. El dissenyador gràfic santcugatenc Xavier Grau ha estat l'encarregat de posar sobre el paper el rentat de cara del grup que prioritza els colors i una tipologia arrodonida i senzilla.

La nova imatge corporativa del Grup Mediterrània té un color principal, el lila, però també treballa amb el blau, el verd i el groc. El redisseny compta amb unes textures inspirades en la vestimenta del grup dansaire i amb una tipologia geomètrica i simple. L'entitat disposa d'una plantilla de cartell amb tres models diferents per anunciar tots els espectacles de l'entitat i també s'ha editat un díptic on es pot veure la nova identitat de la marca, que s'ha presentat en societat aquest dimarts a l'espai Terra Dolça.

Escoltem la membre de la junta del Grup Mediterrània, Marta Canas.

Marta Canas

Volem una imatge que reflecteixi el que transmetem en els nostres espectacles.


El grup està treballant en el futur espai digital de l'entitat, el domini del qual serà Grupmediterrania.org.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.