D'aquest miler de gestions, uns 160 es poden completar totalment via telemàtica com són la sol·licitud del llibre de família nombrosa, la cèdula d'habitabilitat i la reducció del cànon de l'aigua, entre d'altres. Per poder fer-ho cal disposar d'algun certificat d'identitat digital. La resta de tràmits ofereixen els impresos, els formularis i la informació per tal d'encetar el procés.
Tot i així, la nova eina s'anirà ampliant en funció de les peticions ciutadanes i de les recerques que realitzin els usuaris.
Un altre tràmit que es digitalitzarà és el registre civil, que es podrà consultar a través d'Internet. El Consell de Ministres ha aprovat aquest divendres l'avantprojecte per crear un registre únic i electrònic que simplificarà els processos i el seu accés. Amb la nova llei, el registre serà per persona i no per localitat, ja que cada ciutadà tindrà un número personal que li permetrà demanar els certificats per Internet.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.