Sílvia Puente ha explicat a Cugat.cat el pacte al qual va arribar amb el suposat propietari.
Sílvia Puente
El propietari em diu que viu a Anglaterra. Em dóna a entendre que vol que li cuidi el pis mentre és fora per 600 euros.
Un cop fet el pagament de la primera mesada, el propietari va reclamar un nou pagament de la mateixa quantitat amb el pretext que el missatger que havia de fer arribar les claus havia de fer front a noves despeses d'aduana. En aquell moment, Sílvia Puente va començar a desconfiar i a posar de manifest el presumpte frau al portal on havia trobat el contacte i on l'oferta continuava visible. La companyia va recomanar a la usuària no fer cap pagament a través de la companyia Western Union. Seguidament, l'afectada va denunciar els fets als Mossos d'Esquadra.
Així ho ha explicat la mateixa Puente.
Sílvia Puente
Al segon correu em demana un altre pagament a causa d'un nou impost. Aquí veig que alguna cosa no funciona.
A finals de febrer, una altra santcugatenca va denunciar un cas similar als Mossos d'Esquadra.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.