FGC posa un nou telèfon gratuït de reclamacions a disposició dels clients


  • Comparteix:

Nou servei de FGC

Nou servei de FGC

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) posarà en servei un número de telèfon gratuït per a reclamacions. El 900.90.15.15 es posarà en marxa aquest divendres per atendre les trucades de tots els clients de l'empresa ferroviària, tant de les línies metropolitanes com la de Lleida-La Pobla de Segur, el cremallera de Montserrat i les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.

Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies perquè els clients contactin amb la companyia com l'apartat de reclamacions de la seva web, a Fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0, al Twitter i Facebook, i els Centres d'Atenció al Client de les estacions de Plaça de Catalunya i Plaça d'Espanya.


  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.