Contràriament, un dels recorreguts més utilitzat pels santcugatencs i que, en canvi, és el més costós i el menys ecològic és desplaçar-se fins a la capital catalana amb cotxe privat, passant pels Túnels de Vallvidrera. Aquesta opció significa emetre 2.642 grams de CO2 i gastar un total de 10'67 euros. A més, invertint 50 minuts en arribar al destí fixat (en aquest cas, l'Ajuntament de Barcelona).
La opció d'utilitzar la Rabassada per arribar-hi, també utilitzant vehicle propi, també és costosa, ja que suposa una despesa de 6'82 euros, i poc sostenible en emetre 2.586 grams de CO2. El temps invertit, en aquest cas, és similar a l'anterior: 49 minuts.
D'altra banda, el recorregut més lent és el que utilitzava l'autobús fins a Cerdanyola i posteriorment Renfe fins a Barcelona. Aquest va suposar un total de dues hores.
Aquesta cursa es va realitzar aquest dimarts, amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.