Els santcugatencs descobreixen el nou CAP abans de la seva posada en marxa

-->
Enllaç copiat al clipboard
24/03/12 a les 13:44h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

El nou Centre d’Atenció Primària (CAP) Turó de Can Mates ha obert aquest dissabte les portes a la ciutadania en una jornada de portes obertes. Prop d’un centenar de persones s’han apropat per conèixer les instal·lacions del nou equipament sanitari que donarà servei inicialment a 18.000 santcugatencs. La impressió general dels visitants ha estat bona, però han destacat la manca d’aparcament i la dificultat per accedir amb transport públic.

El CAP Turó de Can Mates, amb tres plantes i més de 3.500 metres quadrats, s’ha obert a la ciutadania perquè conegui les instal·lacions i serveis que incorpora. L’horari del centre serà de vuit del matí a vuit del vespre i comptarà amb una nova especialitat, l’otorinolaringologia, a més d’aglutinar els serveis ja existents de neurologia, odontologia, salut sexual i la secció infantil-juvenil del Centre de Salut Mental. El regidor de Sanitat, Raül Grangé, ha destacat la importància d’aquest tercer CAP per a la ciutat.

Declaracions

Raül Grangé

Aquest tercer CAP, en aquesta època de restriccions pressupostàries, és un motiu de satisfacció. Els santcugatencs estaran millor atesos i més amples del que estaven fins ara.

Prop d’un centenar de santcugatencs s’han apropat al CAP Turó de Can Mates d’on han sortit satisfets per les instal·lacions, però preocupats pels accessos en transport públic i la manca d’aparcament a la zona de l’equipament sanitari.

Declaracions

Visitants

Està bé, atractiu i modern. Està molt complet. / Bé, no tenia ni idea que ens tocaria perquè està lluny però no sabem on aparcarem. / Visc a Mira-sol i demano un autobús perquè poguem venir pel nostre compte.

El CAP Turó de Can Mates, gestionat per Mútua Terrassa, començarà aquest dilluns les visites habituals i comptarà amb una parada de la línia L2 a la carretera de Vallvidrera.