Una conductora perd el control del vehicle i cau per un desnivell a la Floresta


  • Comparteix:

Imatgde del vehicle accidentat / Font: Sergi Escandell

Imatgde del vehicle accidentat / Font: Sergi Escandell

Un automòbil que circulava pel carrer Bona Vista de la Floresta ha perdut el control i ha caigut per un desnivell. L'accident, que ha tingut lloc aquest dimecres a la nit, no ha registrat cap ferit i la conductora ha pogut sortir pel seu propi peu. Fonts policials han explicat que una distració ha provocat la sortida de la via.




  • Comparteix:

COMENTARIS

¿Una distracción o un exeso de velocidad?, los que conocemos la zopa porque transitamos por ella a diario, sabemos a que volocidad circulan los vehículos, no ganamos para sustos, en esta zona no hay medios tecnicos que controlen la velocidad de los vehículos, ademas las calles estan sin asfaltar. La suerte fue que nadie resulto herido. Digo yo que, para evitar futuros accidentes, esto no es la primera vez que pasa, el ayuntamiento tendria que poner quitamiedos, porque menuda gracia, vas caminando por la calle y de pronto barranco abajo se te echa un coche encima. los vehículos derrapan, el conductor frena y seguidamente pierde el control. La Floresta está dejada de la mano de Dios

Maria del Carmen Freidias Garcia. Enviat el 27/jul/12


OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.