L'empresa santcugatenca Iskoa vol superar els 1'5 milions d'usuaris el 2013


  • Comparteix:

Portal web d'Iskoa / Font: Iskoa.es

Portal web d'Iskoa / Font: Iskoa.es

L'empresa dedicada a la venda de moda multimarca Iskoa, amb seu a Sant Cugat, preveu acabar el 2013 amb més d'1,6 milions d'usuaris i facturant més de 25 milions d'euros i, en dos anys, convertir-se en líder de venda de roba de moda a Internet. La plataforma on-line, que fa un mes que ha iniciat el seu procés comercial, confia en el seu model comercial i empresarial per assolir aquests objectius. El portal ofereix productes de moda de més de 60 marques com Desigual, Diesel i Levi's.

Els 23 treballadors de la companyia assessora els clients a través d'un blog per interactuar amb els compradors. El director executiu de l'empresa, Jordi Casabella, defineix la iniciativa com 'prescriptora de moda', perquè mostra les tendències de moda del moment amb preus per sota de les botigues.

Casabella ha explicat a Cugat.cat que durant el primer mes de comercialització, aquest desembre passat, han complert les expectatives i ha situat arribar als 25 milions d'euros de facturació com l'objectiu màxim que es proposa la companyia.

Jordi Casabella

El primer any de facturació estarem en els 10 milions d'euros però, si tot va com esperem, el nostre objectiu és arribar a un màxim de 25 milions d'euros.


Iskoa té l'objectiu d'arribar al 80% de la població, tancar el 2013 amb una facturació de 25 milions i doblar-la el 2014.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.