En aquest sentit, Cortés ha remarcat que l'Ajuntament i l'empresa gestora, UBAE, estan treballant amb Fecsa-Endesa per solucionar aquest assumpte tan aviat com sigui possible. Tot i així, Cortés ha reclamat a UBAE que millori els canals de comunicació amb els usuaris per evitar que es dramatitzin disfuncions puntuals:
Xavi Cortés
La comunicació amb els usuaris s'han de millorar, tot i així confiem que els problemes que hi ha desapareixeran en un temps
Per la seva banda, els usuaris descontents han fet una llarga llista de demandes com més neteja, la instal.lació de lavabos als vestuaris de la zona d'aigües i música a la zona de fitness. Una sèrie de serveis que, diuen, haurien d'estar garantits, tenint en compte la quota de pagament de les instal.lacions:
Usuaris Fitness
Els serveis són tercermundistes, sobretot els vestuaris
Unes queixes que han estat recollides pel regidor d'Esports que, en tot moment, ha avalat la gestió realitzada per l'empresa concessionària UBAE.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.