'Gara' il·lustra la notícia d'un comunicat d'ETA amb una foto dels Gausacs

Temes relacionats

Els Gausacs actuaran a Euskadi per donar suport al dret a decidir ( 9/abr/14)

Detall de la notícia publicada per 'Gara'

El diari basc 'Gara' il·lustra una notícia sobre un comunicat d'ETA amb la fotografia d'una actuació dels Castellers de Sant Cugat al País Basc. Tal com ha avançat Diaricasteller.cat, la foto recollia un pilar de 4 dels Castellers de Sant Cugat, que van viatjar a Euskal Herria fa 10 dies per donar suport al seu procés pel dret a decidir.

La notícia va aparèixer el 20 d'abril a l'edició digital de 'Gara', una capçalera propera a l'esquerra abertzale. La fotografia mostra el pilar amb la bandera estelada i la ikurriña.

Els Gausacs van oferir a Euskadi dues actuacions amb entitats de cultura popular basca. En total, s'hi van desplaçar 160 camises verdes. Els Gausacs van celebrar assajos especials per preparar-se per a la doble actuació a Euskadi.