Ancor Retail es dedica a oferir serveis de màrqueting als seus clients. Especialitzada en la creació de marca, és a dir, com es presenta l'empresa al seus possible clients i usuaris, i en disseny de l'experiència del consumidor que comprèn la creació de l'espai on es compraran o consumiran els seus productes.
El soci director de la companyia Ancor Retail, Pablo Anton, ha explicat que la clau es troba en fer arribar al client la màxima quantitat d'estímuls sensorials per així establir una relació entre el producte i el consumidor.
Pablo Anton
Traballem amb emocions, amb la capacitat de donar al client el que és millor. Quan fem una marca li afegim elements sensorials per crear una relació potent amb el client.
En aquesta peça Cugat.cat també parla amb el professor de màrqueting a Esade Lluís Martínez-Ribes i mostra l'experiència de la companyia Akewle.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.