El 2n Torneig Nocturn Mixt de la Penya Blaugrana Sant Cugat reuneix 175 joves d’entre 12 i 18 anys en una competició que s’ha allargat fins a les tres de la matinada de la nit de dissabte a diumenge. El torneig ha combinat el futbol amb tallers psicopedagògics en què s’ha volgut conscienciar els participants dels perills de l’alcohol i les drogues.
L’èxit participatiu d’aquesta segona edició ha quedat evidenciat amb el ple d’equips i l’existència de sis conjunts més en reserva per si fallava algun. Des de les nou de la nit fins a les tres de la matinada i en dos torns, els 175 joves participants han pogut conèixer, mitjançat quatre tallers, els perills del consum d’alcohol i drogues gràcies a la iniciativa de l’empresa ‘1 Segon’. El vicepresident de la Penya Blaugrana Sant Cugat i organitzador del torneig, Joan Carles Galofré, destaca el ple de participants i el suport a aquesta iniciativa.
Joan Carles Galofré
El regidor de Serveis Socials i Joventut, Raul Grangé, ha destacat que és molt important que els joves coneguin altres formes de diversió.
Raul Grangé
Pel que fa els guanyadors, el primer torn, amb joves de 12 a 15 anys, Blines ha estat el guanyador, mentre que en la franja dels 16 als 18 anys, Xiripitiflauticos s’ha endut la victòria, en un torneig amb 16 equips.

