Cugat diari :: Cugat.cat :: El diari on line de Sant Cugat
Cultura
Estrella Cardona explica la trampa de ser dona en el seu darrer llibre, presentat a Sant Cugat
Noticia difosa el 21/May/08, per anna.bernadó
'En el meu llibre hi ha tot el que cal parlar sobre les dones'. Amb aquest objectiu l'escriptora Estrella Cardona ha presentat aquest dimecres el seu llibre 'La trampa de ser mujer, la autoestima perdida' a la galeria Pinhole de Sant Cugat. L'obra forma part de l'editorial que l'autora comparteix amb la seva germana i on té previst publicar gairebé 30 llibres en els propers mesos.
La idea del llibre va sorgir a partir d'una xerrada sobre literatura que va impartir la prňpia Estrella Cardona. Una de les assistents li va fer una pregunta sobre la figura de la dona, que va impulsar a l'autora a posar-se a escriure.
Ara, 'La trampa de ser mujer, la autoestima perdida' fa un repŕs a les preguntes i tňpics que han sotmčs el món de la dona durant molts anys i repassa biografies de figures femenines importants. Malgrat tot, Cardona no accepta que li diguin feminista.
Estrella Carmona
És un llibre que ajuda a pujar l'autoestima a les dones. Parla del maltractament, de les víudes i de les prostitutes, de tot el que cal parlar sobre les dones.
La mateixa autora assegura que té gairebé 30 obres per publicar, entre elles, diversos llibres infantils. El proper títol, publicat a la mateixa editorial que Cardona comparteix amb la seva germana, sortirŕ al juny en motiu de la botiga al carrer i portarŕ per títol 'El abrigo de Clare Gable'.
Alba Rodríguez i Ferran Villaseńor han estat els encarregats de dur a terme la presentació de 'La trampa de ser mujer'.