15a Gala benèfica de la Fundació Ivan Mañero

13 de novembre, 20:00h
231110-sopar-benefic-ivan-manero-a-cedida.jpg
Foto de família de la gala de 2023 / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard

La Fundació Doctor Ivan Mañero organitza la seva 15a Gala benèfica. Col·labora l’ONG Associació Mèdica per la Infància (AMIC).

Hi ha drets tan bàsics que sovint donem per descomptats: néixer amb seguretat, que la mare sobrevisqui al part, rebre atenció mèdica en cas de malaltia… Però a Guinea Bissau (Àfrica), aquestes garanties continuen sent un privilegi. Enguany, la gala benèfica posa el focus en la salut maternoinfantil, amb l’objectiu de reduir la mortalitat materna i infantil, millorar la salut de les dones embarassades i dels nadons, i empoderar les dones mitjançant la formació i l’accés a una informació clara, entenedora i de qualitat.

L’acte serà presentat i conduït per Elsa Anka. Algunes de les personalitats que han confirmat la seva presència són: Lidia Torrent, Jaime Astrain, Juan Peña, germans Torres, Thaïs Henríquez, Mireia Canalda, Aina Cerdà, José Exposito, Jessica Exposito, Alberto Cerdán i Lisi del Castillo.

Més informacióFundació Doctor Ivan Mañero.
Inscripcions15a Gala benèfica i també per Bizum i transferència (consultar web).

Masia Can Magí (av. de Can Magí, 5)
13/nov., 20:00h
Preu: 150 euros (donatiu)
Organitza: Fundació Ivan Mañero. Col·labora: Associació Mèdica per a la Infància de Catalunya (AMIC)