2a Trobada Nacional d’Electes Locals de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI)

23 de maig, 10:00h
2a Setmana del Català / Foto: Ajuntament de Sant Cugat
-->
Enllaç copiat al clipboard

Activitat amb invitació

Jornada de treball adreçada a càrrecs electes d’arreu del país per reflexionar sobre el paper del món local en la defensa i normalització de la llengua catalana.

Sala Clavé - La Unió Centre Cultural (av. de Josep Anselm Clavé,13-17)
23/maig, 10:00h - 14:00h