Pel·lícula colombiana de 1993 dirigida pel cineasta i director Sergio Cabrera. És una comèdia-drama i relat de ficció sobre la llibertat i la solidaritat, una metàfora del assetjament als inquilins, inspirada en un fet real.
La pel·lícula retrata la força d’una comunitat organitzada que, en defensa del dret a l’habitatge, no dubta a plantar cara a l’especulació.
Vine i participa en el debat sobre com fer front al problema de l’habitatge al barri. Que no hagi de marxar ningú més de la Floresta!
Sala Uref (passeig de la Floresta, 24-26)
12/juny, 19:00h
Organitza:
Sindicat de Llogateres de Sant Cugat, Ateneu Popular de la Floresta
Tema:
