Col·loqui: ‘Quan les dones guanyem, hi guanya tothom’

11 de juny, 18:30h
'Quan les dones guanyem, hi guanya tothom' / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard

Col·loqui sobre com l’esport pot contribuir a la cohesió social, els valors que promou i els reptes i discriminacions que encara afronten moltes dones en l’àmbit esportiu.

L’activitat forma part del projecte d’educació per a la justícia global, finançat per l’Ajuntament de Sant Cugat, i comptarà amb la presència de la Regidora de Drets Socials, Igualtat, Feminismes i Cooperació, Gemma Aristoy; i de la Regidora de Cultura i Esports, Núria Escamilla, que faran la presentació institucional de l’acte. El col·loqui reunirà també diverses participants vinculades al món de l’esport.

Participen:

  • Laura Jurado, graduada en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport a INEFC i entrenadora de criquet.
  • Yolanda Farrarós, professora d’educació física de primària, secundària i batxillerat.
  • Judith Borrella, entrenadora especialitzada en dones i tècnica d’esports.

Conduirà el col·loqui Joan Garcia, periodista esportiu de Cugat Mèdia.

Celler Modernista
11/juny, 18:30h