Concert de Grups de cambra del Conservatori de Sant Cugat, una proposta que va néixer de la voluntat del cicle de música La Cambra de l’Ateneu de connectar amb les escoles de música de la ciutat i oferir un espai perquè l’alumnat pugui enfrontar-se a actuar a un escenari fora del context del propi centre, i apropar-los així a la realitat d’escenaris professionals.
Entrada gratuïta. Necessària inscripció prèvia en aquest enllaç.
Lloc: Sala d’actes de l’Ateneu.
L'Ateneu (av. de Gràcia, 16)
5/juny, 19:00h
Organitza:
Ateneu Santcugatenc
Tema:
