Concert ‘La Cambra a la fresca’: Groovin’CAT i actuació prèvia del Cor Jabato

26 de setembre, 19:30h
El grup Groovin'CAT / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard

Groovin’CAT

A partir de les 20 h gaudirem de la música de Groovin’CAT, la revolució del ball folk català, que comptarà amb la dinamització dels balls de la mà de Joan Codina Vila perquè tothom s’animi a ballar. El grup reinventa la música tradicional catalana amb electrònica d’avantguarda, combinant l’essència de les danses populars amb textures electròniques contemporànies. Amb instruments com l’acordió diatònic i el clarinet, barrejats amb beats moderns, Groovin’CAT ofereix un so fresc, experimental i 100% ballable.

Cor Jabato

Abans, a les 19:30 h, tindrem ocasió d’escoltar al Cor Jabato de la Floresta. Cor popular actiu des del 2012 al barri de la Floresta que oferirà un petit concert amb més de 30 cantaires i un repertori eclèctic i molt divertit, amb versions i algun tema propi del director, Marc Hosta.

‘La Cambra a la fresca’ és l’adaptació de l’esperit de ‘La Cambra de l’Ateneu’ a un format més estiuenc: concerts pensats per ser escoltats a l’exterior però mantenint aquesta aposta per artistes amb personalitat i segell propi i una musicalitat delicada i íntima.

Entrada gratuïta.
Actuació sense seients, per tant no cal reserva prèvia.

L'Ateneu (av. de Gràcia, 16)
26/set., 19:30h