Fem un Museu: Concert: ‘La cançó protesta’

23 de novembre, 12:00h
Imatge del Fem un Museu 2023 / Foto: Ajuntament de Sant Cugat
-->
Enllaç copiat al clipboard

Concert de cloenda del taller Fem un Museu, una proposta que enguany culmina amb un recital dedicat a la cançó protesta antifranquista.

L’acte comptarà amb la participació dels cantautors Sergi Carós —dinamitzador del taller aquesta edició— i Pere Codó, juntament amb els participants del mateix projecte.

Fem un Museu vol ser un projecte inspirador, fonamentat en el poder transformador de la cultura i en la voluntat d’acostar l’art i la història a persones amb discapacitat. En aquesta edició, la música es converteix en vehicle de memòria, expressió i creativitat compartida.

Aquest projecte és una activitat conjunta del Museu de Sant Cugat amb l’Àrea de Drets Socials, Igualtat, Ciutadania, Salut i Infància de l’Ajuntament de Sant Cugat.

Compta amb la participació i col·laboració de Família AMIC, Taller Jeroni de Moragas, Fundació Estel, Guru Valldoreix i Catalònia Fundació.

Celler Modernista
23/nov., 12:00h