Concert: Llibert Fortuny Golden Beat Band

23 de novembre, 19:00h
Llibert Fortuny / Foto: Teatre-Auditori Emma Vilarasau
-->
Enllaç copiat al clipboard

Llibert Fortuny i la seva Golden Beat Band: jazz innovador que trenca motlles.

Fa 25 anys, un concert mític de la Llibert Fortuny Electric Big Band al Teatre Nacional de Catalunya va marcar una generació i va sacsejar l’escena musical amb una proposta innovadora i poderosa. Ara, el Festival celebra aquell moment irrepetible amb una nova trobada històrica que suposa, alhora, el retorn molt esperat de Llibert Fortuny als escenaris, després d’un temps centrat principalment en la docència.

El saxofonista, compositor i agitador musical reapareix amb tota la seva força i passió, liderant una big band plena d’energia, improvisació, electricitat i talent. Serà un concert festiu, emocional i vibrant, carregat de memòria i futur, que promet tornar a fer història i commoure tant els qui el van viure com les noves generacions que el descobriran.

Fitxa artística: Llibert Fortuny, direcció, composicions i saxo alt. Berta Gratacós, veu. Sergio del Campo, flauta. Dylan Chandler, Enric Ramon, saxos tenors. José A. Guillem, saxo baríton. Mireia Farrés, Marina Feliu, Oriol Escolano i Joan Mominó, trompetes. Roger Jiménez, Arnau Pascual, Laura Carol, Pere Bono, trombons. Francisco Suárez, piano. Pau Gómez, guitarra. Gerard Cassola, baix. Dan Arisa, percussió. Roger Pi, bateria. Nàdia Pesarrodona, Judith Altimiras, ball.

Preu general: 28 euros.
Durada: 1 hora i 30 minuts.
Més informació i venda d’entradesTeatre-Auditori Emma Vilarasau.

Teatre-Auditori Emma Vilarasau Sant Cugat
23/nov., 19:00h
Preu: Més de 20€