Les veus de Sampietro, Bel, Gomila i Madaula celebren el centenari de Blai Bonet en una lectura viva amb música de Mar Grimalt i Carles Medina.
En l’encontre d’alguns dels millors intèrprets del panorama teatral, la paraula de Blai Bonet prendrà vida a través de veus diverses i generacionals. Mercè Sampietro, Sílvia Bel, Toni Gomila i Jaume Madaula esdevindran canals vius dels seus versos en una sessió de lectures i relectures compartides.
La proposta incorpora també la música de Mar Grimalt, una de les revelacions de la cançó d’autor experimental, amb l’acompanyament de Carles Medina. Aquesta producció de la Fundació Mallorca Literària, en el marc de l’Any Blai Bonet, compta amb el suport del Festival Nacional de Poesia a Sant Cugat i el Festival Tocats de Lletra de Manresa.
Fitxa artística: Direcció artística: Sílvia Bel. Concepte i direcció: Carme Castells. Dramatúrgia: Joan Tomàs Martínez. Intèrprets: Mercè Sampietro, Sílvia Bel, Toni Gomila, Jaume Madaula. Música i cançó: Mar Grimalt, Carles Medina. Producció: Fundació Mallorca Literària. Coordinació: Joana M. Serra, Pau Vadell.
Preu general: Entrada amb invitació
Durada: 1 hora.
Més informació i invitacions: Teatre-Auditori Emma Vilarasau.
