Ambientat en un típic bar dels anys cinquanta, en algun indret del cor de Castella, l’espectacle reuneix vuit músics, cinc cantants, dos ballarins i un actor per donar una nova vida a ‘Los Elementos’, la colorista òpera barroca d’Antonio Literes. S’uneix la força expressiva de la partitura original de Literes amb una impressionant i virtuosa dansa ibèrica, oferint al públic una experiència autèntica i apassionada que captura tota la riquesa, el color i el foc de la cultura ibèrica.
‘Los Elementos’ és una experiència audiovisual de marcat caràcter flamenc, ideal per a públics de totes les edats. Fa una picada d’ullet intel·ligent als amants de la música clàssica, però també convida aquells que mai no haurien imaginat que aquest repertori pogués ser tan viu, proper i divertit. Perquè el bar és l’espai on totes les capes de la societat es troben i conviuen.
Fitxa Artística: Adrián Schvarzstein: actor i direcció escènica. Massimiliano Toni: direcció musical. Intèrprets: Aigua / Aurora: Aurora Peña, soprano. Terra: Marta Valero, mezzosoprano. Aire: Violeta Alarcón, soprano. Foc: Helena Ressurreição, mezzosoprano. Temps: Jorge Morata, tenor. Dansa: Esmeralda Manzanas i Miguel Lara. Coreografia: Carolina Pozuelo. Ensemble Contratemps: Madalena Rollo, violí. Emilia Nubiola, violí. Katy Elkin, oboè. Lixsania Fernández, viola de gamba. Juan José Francione, guitarra barroca i tiorba. Albert López, percussió. Massimiliano Toni, clavecí.
Venda d’entrades en aquest enllaç.
Durada: 1 hora i 30 minuts, amb mitja part.
Més informació a contratemps.com
