De 10:30 h a 13:00 h i de 16:30 h a 19:00 h
Vine a gaudir de les instal·lacions d’Amics del Ferrocarril i coneix de primera mà els apassionants projectes en què estem treballant.
A més, aquesta vegada tenim una gran novetat: l’assocació organitza, per primer cop, un mercat de segona mà de material ferroviari i revistes.
Tant si sou grans aficionats al modelisme com si teniu curiositat per veure els trens en marxa, teniu una cita dissabte amb nosaltres.
Estació FGC Sant Joan (av. de l'Alcalde Barnils, 67 - 1a Planta)
23/maig, 10:30h
Organitza:
Associació d'Amics del Ferrocarril de Sant Cugat
Tema:
