Jornades de germanor a la Floresta amb els i les joves palestins amb Masha’el Falasteen

5 de juliol, 11:00h
Masha'el Falasteen / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard

La Floresta rep la visita de Masha’el Falasteen, un grup de dansa tradicional palestina dabkeh format per una desena de joves ballarins i ballarines d’entre 15 i 25 anys, provinents del camp de refugiats de New Askar, a Nablús, Cisjordània (Palestina ocupada). 

En aquest context, la dabkeh és molt més que una dansa: és una forma de preservar la memòria, la identitat i la cultura palestina; una manera de mantenir viva la comunitat i d’afirmar la vida davant l’ocupació.

Programa

  • 11 a 13:30 h. Trobada futbolera i vermut musical solidari. Amb servei de barra. Inscripcions: Ateneu Popular de la Floresta. Lloc: Pistes de Can Llobet.
  • 13:45 a 17:15 h. Paella. Preu: 12 euros. Venda de tiquets a la UREF. Espai d’intercanvi. Lloc: UREF.
  • 17:15 a 18 h. Dansa Dabke. Lloc: UREF.

Activitat relacionada

Pistes de Can Llobet / UREF
5/jul., 11:00h
Organitza: La Floresta contra Fronteres. Col·laboren: Olímpyc Floresta, Clau Mestra, Ateneu Popular de la Floresta