Festival de Poesia: La Unió proposa: Poesia en moviment

19 d’octubre, 19:00h
Festival Nacional de Poesia a Sant Cugat / Foto: Ajuntament de Sant Cugat
-->
Enllaç copiat al clipboard

Del Festival Nacional de Poesia

  • 19 h. ‘Mirall de poetes’, improvisació de poesia i dansa.
  • 20 h. ‘L’aprenent de criatura que volia ser millor’, amb cia. Nostra.

‘Mirall de poetes’

Artistes del Viver de creació de La Unió improvisaran una peça de moviment sorgida d’un poema original recitat per un poeta local. Es crearan tres peces de dansa úniques pel públic assistent. Cada improvisació anirà acompanyada del pianista Luca Roma.

La selecció de 3 poetes per la improvisació serà participativa. Poetes locals poden presentar el seu poema/poemes per mail de l’1 al 30 de setembre a programacio@teatrelaunio.cat

‘L’aprenent de criatura que volia ser millor’

L’obra aborda el concepte de la millora incessant de la humanitat, una cerca que es fonamenta en la desconstrucció del cos humà i les seves intricades parts, evidenciant una presa de consciència sobre l’existència pròpia.

L’individu protagonista es presenta com un conjunt complex de mecanismes, engranatges i unions de formes, dissenyats per construir una versió més evolucionada de si mateix.

Activitat gratuïta. Cal inscripció prèvia.

De la temporada de setembre 2025 a gener 2026 de la programació cultural ‘De prop’ de la Xarxa de Centres Culturals Polivalents de Sant Cugat (XCCP).

Consulta el programa del 25è Festival Nacional de Poesia a Sant Cugat en aquest enllaç.

Sala Clavé - La Unió Centre Cultural (av. de Josep Anselm Clavé, 13-17)
19/oct., 19:00h