| CANVI D’HORA | Música en família: El Pony Menut

19 d’octubre, 18:00h
-->
Enllaç copiat al clipboard

Avís: Per motius d’organització l’espectacle programat a les 12 h tindrà lloc a les 18 h. Les entrades ja adquirides seran vàlides per al nou horari.

Un viatge pel món a través de les tradicions sonores d’arreu.

El Pony Menut és la versió familiar d’El Pony Pisador, creat per oferir concerts adaptats als més petits sense perdre cap dels trets que distingeixen el grup: l’harmonia vocal cuidada i la qualitat en la interpretació, la divulgació de músiques d’arreu del món i, per descomptat, el sentit de l’humor.

A través de les seves cançons, el grup convida a descobrir el món animal, alguns períodes de la història o, fins i tot, parlar de ciència. Un viatge pel món a través de les tradicions sonores, entenent la música com una forma de passar-s’ho bé amb els companys. El Pony Menut fa participar el públic jugant amb recursos relacionats amb la música tradicional, com l’harmonia vocal, el ritme i la percussió, descobrint timbres i instruments de la música folk.

Fitxa artística: Guillem Codern, banjo, duduk i veu. Adrià Vila, mandolina, percussions tradicionals i veu. Miquel Pérez, violí, percussions tradicionals i veu. Ramon Anglada, guitarra, bombo i veu. Martí Selga, baix, flautes, clarinet i veu.

Sala Platea.
Preu general: 10 euros.
Durada: 45 minuts.
Més informació i venda d’entradesTeatre-Auditori Emma Vilarasau.

Edat: A partir de 6 anys.
Teatre-Auditori Emma Vilarasau Sant Cugat
19/oct., 18:00h