Ple: Sessió de juliol

21 de juliol, 15:00h
Imatge d'arxiu d'un ple municipal / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

La sessió, presencial a la sala de plens de l’Ajuntament, es podrà seguir en directe pel canal YouTube de l’Ajuntament i per Cugat Mèdia. L’Audiència Ciutadana és a les 19 hores.

ORDRE DEL DIA

DESPATX D’OFICI
1.- Dació de compte de la sol·licitud de delegació de vot de la regidora delegada de Salut i Voluntariat i de Política lingüística, Sra. Núria Fernández i Galofré (exp. 24736/2023).

2.- Proposta d’aprovació dels esborranys de les actes dels Plens extraordinari i ordinari, ambdós de data 16 de juny de 2025.

3.- Dació de compte dels decrets dictats per aquesta alcaldia i tinències d’alcaldia així com els dels organismes autònoms de l’OAME i de l’OAMCCSC.

4.- Modificació de la data de les sessions del Ple municipal. (exp. 30589/2023).

5.- Modificació de les dates i hores de celebració de les Comissions Informatives permanents (Exp. 30592/2023).

6.- Dació de compte del decret d’Alcaldia núm. 3491/2025 de suspensió de la celebració del Ple ordinari i de les Juntes de Govern Local, i delegació de les funcions d’Alcaldia durant el mes d’agost.

ECONOMIA, CONEIXEMENT I ORGANITZACIÓ
Economia i Hisenda

7.- Modificació de la Instrucció reguladora del règim de fiscalització limitada prèvia, de requisits bàsics i substitució del règim de fiscalització prèvia en matèria d’ingressos per la presa de raó en comptabilitat.

8.- Dació de compte al Ple dels Informes Trimestrals de Morositat i Període Mitjà de Pagament corresponents al primer trimestre de 2025 de l’Ajuntament, els seus Organismes Autònoms, Societat Municipal Promusa i l’EPEL Sant Cugat.cat.

9.- Aprovació del Pla normatiu de l’Ajuntament de Sant Cugat de l’any 2025.

10.- Aprovació provisional de la modificació parcial de les Ordenances fiscals 4 (IIVTNU) i 5 (ICIO) per a l’exercici 2025 i següents (exp. 11236/2024).

11.- Aprovació de Reconeixements Extrajudicials de Crèdit, per contractacions irregulars, al Ple de juliol de 2025.

Recursos Humans
12.- Tercera modificació del règim de dedicació dels membres electes de l’Ajuntament. (exp. 30628/2023).

Benestar Animal
13.- Resolució de finalització del procediment sancionador iniciat per infracció de la normativa en matèria de protecció i tinença d’animals. Expedient 35181/2023.

14.- Resolució de finalització del procediment sancionador iniciat per infracció de la normativa en matèria de protecció i tinença d’animals (exp. 10813/2024).

15.- Resolució de finalització del procediment sancionador iniciat per infracció de la normativa en matèria de protecció i tinença d’animals. Expedient 50975/2024.

16.- Resolució de finalització del procediment sancionador iniciat per infracció de la normativa en matèria de protecció i tinença d’animals 8345/2023.

17.- Resolució del procediment sancionador amb imposició de sanció per infracció de la normativa relativa a la protecció i la tinença d’animals ACTA 4485/2023 PEREZ PATRINI, EMMA.

18.- Resolució del procediment sancionador 52880/2023 amb imposició de sanció per infracció de la normativa relativa a la protecció i la tinença d’animals.

19.- Resolució del procediment sancionador amb imposició de sanció per infracció de les disposicions de l’Ordenança municipal sobre la Protecció i la Tinença Responsable d’animals (OPTRA) Expedient 52569/2024.

20.- Resolució del procediment sancionador amb imposició de sanció per infracció de la normativa relativa a la protecció i la tinença d’animals. Expedient 6493/2025.

DRETS, DINAMITZACIÓ DE LA CIUTAT, COMERÇ I SEGURETAT
Drets Socials, Igualtat, Feminismes i Cooperació
21.- Aprovació de l’expedient de contractació del Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) i convocatòria de la licitació.

22.- Aprovació de la segona addenda de pròrroga al conveni entre l’Àrea Metropolitana de Barcelona i l’Institut municipal de Serveis Socials de Barcelona en l’àmbit de les urgències i emergències socials.

Infància, Joventut, Gent Gran, Promoció de la Ciutat i Memòria Històrica
23.- Aprovació inicial del Pla Local de Joventut de Sant Cugat del Vallès 2025-2030.

24.- Conformitat amb la novació del préstec hipotecari entre GOURMETS DE SANT CUGAT SL (concessionària de la gestió del Mercat de Pere San) i Cajas Rurales Unidas, Sociedad cooperativa de crédito (CAJAMAR Caja Rural).

GESTIÓ URBANA, MOBILITAT I CANVI CLIMÀTIC
Serveis Urbans
25.- Aprovació de la modificació del lot 4 del contracte del servei de neteja de dependències municipals de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i organismes autònoms.

Mobilitat i Transport
26.- Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i l’Àrea Metropolitana de Barcelona per a la prestació i finançament del servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers en el terme de Sant Cugat del Vallès.

27.- Encàrrec per la renovació de 27 vehicles adscrits al servei de transport urbà a MARFINA BUS SA.

28.- Dació de compte de l’aprovació del projecte de Zona de Baixes Emissions (ZBE) de Sant Cugat del Vallès per donar compliment al Reial Decret 1052/2022, de 27 de desembre, pel qual es regulen les zones de baixes emissions.

Medi Ambient
29.- Aprovació inicial de la modificació del Reglament de règim d’ús dels Horts de titularitat municipal de Sant Cugat del Vallès “CULTIVA’T”.

Urbanisme i Medi Natural
30.- Aprovació del Pla d’emergència de suport a la pagesia de Sant Cugat del Vallès.

31.- Aprovació del Pla de Prevenció d’Incendis forestals (PPI) de Sant Cugat del Vallès pel període 2025-2030.

32.- Aprovació provisional de la modificació puntual del Pla General Metropolità en l’àmbit de Villa Argentina (expedient núm. 83006/24 – 51123/2024).

33.- Aprovació de la Instrucció interpretativa 4/2025: envers l’aplicació de l’article 7.1 del Pla Especial de protecció del Medi natural i del paisatge del Parc Natural de la Serra de Collserola.

34.- Dació de compte de sentència ferma dictada en el recurs contenciós administratiu número 267/2021-A1 – Exp. 42410/2021 – Bei Barcelona, S.A. – Acord 04.06.2021 – Determinació preu just d’expropiació forçosa – C/ Violetes, 2-4.

RELACIONS INSTITUCIONALS, BON GOVERN I CIUTAT DIGITAL
Participació

35.- Aprovació inicial del Pla Estratègic de Can Llobet, a la Floresta, Sant Cugat del Vallès.

36.- Aprovació de la memòria tècnica valorada per l’arranjament del Camí de Sant Cugat a Sabadell.

37.- Aprovació de la memòria tècnica valorada per la creació d’un nou espai verd a la Plaça de Sant Pere.

MOCIONS INSTITUCIONALS
38.- Moció institucional per a la cobertura de la pista de Sant Francesc.

MOCIONS DE GRUPS MUNICIPALS
39.- Moció conjunta dels grups municipals d’En Comú Podem, ERC, PSC-CP i CUP-AMUNT per l’adhesió de l’Ajuntament de Sant Cugat al Pacte pel Padró a Catalunya.

40.- Moció del grup municipal del Partit Popular, PSC-CP i En Comú Podem per impulsar un pacte de ciutat en matèria d’equipaments esportius a Sant Cugat del Vallès.

41.- Moció del grup municipal VOX Sant Cugat per a la protecció del personal de Serveis Socials davant de possibles agressions i amenaces a les treballadores.

42.- Moció del grup municipal del Partit Popular per la defensa de la llibertat educativa i la presència de la religió catòlica a l’escola pública.

43.- Moció del grup municipal VOX Sant Cugat per millorar l’aparcament i l’accés al barri Can Cabassa de Mira-sol.

CONTROL DELS ÒRGANS DE GOVERN
44.- Control i fiscalització dels altres òrgans de govern.

45.- Precs, preguntes i interpel·lacions.

ALTRES TEMES DE PRESIDÈNCIA
46.- Prendre coneixement d’escrit de renúncia d’una regidora. (exp. 30827/2025).

Ajuntament de Sant Cugat
21/jul., 15:00h