La sessió, presencial a la sala de plens de l’Ajuntament, es podrà seguir en directe pel canal YouTube de l’Ajuntament i per Cugat Mèdia. Aquesta és la segona sessió ordinària que se celebra el darrer divendres de mes d’acord amb el canvi aprovat al ple de juliol. L’Audiència Ciutadana també canvia d’horari, tindrà lloc a les 13 hores.
ORDRE DEL DIA
DESPATX D’OFICI
1.- Proposta d’aprovació de l’esborrany de l’Acta del Ple ordinari de data 26.09.2025.
2.- Dació de compte dels decrets dictats per aquesta alcaldia i tinències d’alcaldia així com els dels organismes autònoms de l’OAME i de l’OAMCCSC.
3.- Dació de compte de Decret d’Alcaldia DEC/5226/2025, de 14 d’octubre, de trasllat de data dels Plens ordinaris dels mesos de novembre i desembre de 2025 i canvi de data de celebració de la darrera sessió de la Junta de Govern Local de desembre de 2025.
ECONOMIA, CONEIXEMENT I ORGANITZACIÓ
Economia i Hisenda
4.- Desestimació del recurs de reposició interposat per AYTOS SOLUCIONES INFORMATICAS SL contra l’acord de Ple del 16/06/2025 de resolució del contracte de subministrament d’un programa de gestió de costos de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i desenvolupament adaptat a les seves necessitats, per incompliment de l’obligació principal del contracte imputable a la contractista.
5.- Ratificació del Decret d’Alcaldia núm. 4622/2025, de 18 de setembre de 2025, de Resolució de la recuperació en via administrativa d’una porció del bé de domini públic inscrits l’inventari de béns i drets municipal amb el núm. 4248 (Exp. 18166/2025).
6.- Aprovació de la resolució del LOT 3 del contracte d’obres de nova construcció de l’escola La Mirada a Sant Cugat del Vallès (Expedient AUPAC núm. 33816/2025).
7.- Aprovació provisional de la modificació parcial de l’Ordenança fiscal 5 de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres per a l’exercici 2026 i següents (exp. 42610/2025).
8.- Expedient de modificació núm. 18 del Pressupost Municipal de l’Ajuntament per a l’exercici 2025.
9.- Expedient de la 1a. modificació del pressupost de l’Organisme Autònom Municipal Centre Cultural de Sant Cugat per a l’exercici 2025.
10.- Dació de compte de l’informe de control financer permanent de la Intervenció General número 159/2025, relatiu a l’assignació econòmica atorgada al Grup Polític Municipal JUNTS PER SANT CUGAT, corresponent a l’exercici 2024 (exp. 15120/2024).
11.- Dació de compte de l’informe de control financer permanent de la Intervenció General número 160/2025, relatiu a l’assignació econòmica atorgada al Grup Polític Municipal ERC, corresponent a l’exercici 2024 (exp. 15127/2024).
12.- Dació de compte de l’informe de control financer permanent de la Intervenció General número 161/2025, relatiu a l’assignació econòmica atorgada al Grup Polític Municipal PSC CANDIDATURA DE PROGRÉS corresponent a l’exercici 2024 (exp. 15132/2024).
13.- Dació de compte de l’informe de control financer permanent de la Intervenció General número 162/2025, relatiu a l’assignació econòmica atorgada al Grup Polític Municipal PP, corresponent a l’exercici 2024 (exp. 13294/2024).
14.- Dació de compte de l’informe de control financer permanent de la Intervenció General número 163/2025, relatiu a l’assignació econòmica atorgada al Grup Polític Municipal CUP AMUNT, corresponent a l’exercici 2024 (exp. 15139/2024).
15.- Dació de compte de l’informe de control financer permanent de la Intervenció General número 164/2025, relatiu a l’assignació econòmica atorgada al Grup Polític Municipal EN COMÚ PODEM, corresponent a l’exercici 2024 (exp. 15147/2024).
Recursos Humans
16.- Modificació del Pacte de condicions de treball i del Conveni col·lectiu del personal al servei de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.
17.- Modificació núm. 1 de 2025 de la Relació de Llocs de Treball del personal directiu professional de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès (Exp.14544/2022).
18.- Modificació núm. 3 de 2025 del Catàleg de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès (Exp. 45990/2022).
19.- Resolució sol·licitud de compatibilitat de personal municipal per desenvolupar segona activitat privada (Exp. 10555/2025).
20.- Resolució sol·licitud de compatibilitat de personal municipal per desenvolupar activitats en el sector privat (Exp. 17311/2025).
21.- Resolució de compatibilitat del personal municipal per desenvolupar activitats en el sector públic (Exp. 22337/2025).
22.- Resolució de compatibilitat del personal municipal per desenvolupar activitats en el sector públic (Exp. 35219/2025).
23.- Resolució de compatibilitat del personal municipal per desenvolupar activitats en el sector públic (Exp. 35724/2025).
24.- Resolució de compatibilitat del personal municipal per desenvolupar activitats en el sector privat (Exp. 39393/2025).
25.- Aprovar l’increment retributiu del 0,5 per cent al personal al servei de l’Organisme Autònom Municipal d’Educació, segon allò previst a l’article 6.2 del Reial decret-llei 4/2024, de 26 de juny.
26.- Modificació núm. 2 del Catàleg de llocs de treball, de les responsabilitats bàsiques i l’actualització de la Taula Salarial del personal de l’Organisme Autònom Centre Cultural Sant Cugat (OAMCCSC) (Exp. 29679/2025).
Empresa, Innovació i Internacionalització
27.- Aprovació del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i els socis del projecte 03C0849 Health Cities emmarcat dins el programa Interreg Europe (Project Partnership Agreement).
DRETS, DINAMITZACIÓ DE LA CIUTAT, COMERÇ I SEGURETAT
Policia Local
28.- Retorn de Garantia Lot 2 Contracte Subministrament cinemòmetre per la Policia Local.
Comerç i Dinamització Productiva
29.- Aprovació del Pla Director d’Economia Social i Solidària 2025-2028.
Drets Socials, Igualtat, Feminismes i Cooperació
30.- Revocació de l’acord adoptat pel Ple en sessió del dia 21 de juliol 2025 i nou acord d’adhesió a la segona Addenda de pròrroga al conveni entre l’Àrea Metropolitana de Barcelona i l’Institut municipal de Serveis Socials de Barcelona, per a la regulació de la cooperació i col·laboració administrativa entre ambdues entitats per a garantir i dotar als municipis metropolitans dels serveis assistencials en l’àmbit de les urgències i emergències socials, per als anys 2025-2026.
Infància, Joventut, Gent Gran, Promoció de la Ciutat i Memòria Històrica*
31.- Aprovació definitiva del Pla Local de Joventut de Sant Cugat del Vallès 2025-2030 Habitatge.
32.- Quarta pròrroga del contracte d’arrendament de l’habitatge situat al carrer Ignasi Barraquer, 3, bx 1a, escala B de Sant Cugat del Vallès, adjudicat a PROMUSA en data 26.7.2021 i formalitzat en data 6.8.2021 (expedient 30859/2021).
GESTIÓ URBANA, MOBILITAT I CANVI CLIMÀTIC
Serveis Urbans
33.- Aprovació de l’actualització de preus de la memòria valorada per a l’estabilització del talús i arranjament de la vorera al carrer Magarola (alçada del número 22) a Sant Cugat del Vallès.
Medi Ambient
34.- Aprovació de la minuta de conveni de col·laboració entre el Servei Meteorològic de Catalunya, el Centre d’Alt Rendiment i l’Ajuntament per a la integració de l’Estació Meteorològica Automàtica “SANT CUGAT DEL VALLÈS-CAR [XV]” a la Xarxa d’Equipaments Meteorològics de la Generalitat de Catalunya.
Urbanisme i Medi Natural
35.- Dació de compte de l’acord de Junta de Govern Local de 30.09.2025 de l’adjudicació de la concessió d’ús privatiu d’una finca municipal per a la construcció de residència, centre de dia i alternativa a la llar per a la gent gran i explotació del centre residencial (Exp. 31793/2024).
36.- Desestimació de requeriment previ de l’EMD de Valldoreix contra l’acord del Ple municipal de 12.05.2025 pel que es declara la nul·litat de l’acord de la Junta de Govern Local de 22.01.2019 d’aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació del PA1.08 delimitat MPGM 2015.
MOCIONS INSTITUCIONALS
37.- Moció institucional per a l’actualització del conveni econòmic entre l’Ajuntament de Sant Cugat i l’EMD de Valldoreix (exp. 44156/2025)
38.- Moció institucional per reconèixer Sant Cugat com a ciutat amiga de la gent gran (exp. 46551/2025).
MOCIONS DE GRUPS MUNICIPALS
39.- Moció del grup municipal de la CUP Sant Cugat per un pla d’impuls dels casals de la gent gran (exp. 43805/2025).
40.- Moció del grup municipal PSC-CP per un pla de xoc d’inversió i manteniment en equipaments públics (exp. 46011/2025).
41.- Moció del grup municipal de Junts per Sant Cugat en suport al col·lectiu d’autònoms i de rebuig a la pujada de les cotitzacions proposada pel govern de l’Estat espanyol (exp. 46421/2025).
42.- Moció del grup municipal d’ECP per aprofitar les obres de millora de la coberta de l’espai Pere Grau per impulsar una comunitat energètica a Les Planes (exp. 46520/2025).
43.- Moció del grup municipal VOX Sant Cugat per a la creació d’una oficina d’informació i assessorament a la dona embarassada (exp. 46691/2025).
44.- Moció del grup municipal VOX Sant Cugat per a l’adopció de mesures fiscals per a millorar l’accés a l’habitatge (exp. 6692/2025).
CONTROL DELS ÒRGANS DE GOVERN
45.- Control i fiscalització dels altres òrgans de govern.
46.- Precs, preguntes i interpel·lacions.

