Qgat Negre: Presentació de llibre: ‘Los 39. El Fuerte Navidad’, de José Luis Muñoz

11 de juny, 19:00h
Cicle sobre gènere negre Qgat Negre / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard

A càrrec de l’autor, José Luis Muñoz,que presenta la segona part de la trilogia ‘La pérdida del paraíso’, amb la projecció del tràiler de la sèrie inspirada en el llibre. Presenta: José María García Sánchez.

Sinopsi: Què va passar amb els primers espanyols que van trepitjar el Nou Món? Com es va perdre el somni que prometia glòria i va acabar en tragèdia? Gener de 1493. Cristòfor Colom torna a Espanya per anunciar el seu descobriment als Reis Catòlics. A l’illa de la Hispaniola deixa trenta-nou homes al Fort Nadal, la primera colònia europea a Amèrica. Allà comença una història fascinant i brutal: la dels pioners que van somiar un paradís i van trobar l’infern.

Activitat gratuïta amb inscripció en aquest enllaç.

L'Ateneu (av. de Gràcia, 16)
11/juny, 19:00h