Teatre: ‘La truita’ [2 funcions]

30 de gener, 20:00h
Imatge de la temporada de setembre 2026 a gener 2027 del Teatre-Auditori Emma Vilarasau / Foto: Ajuntament de Sant Cugat
-->
Enllaç copiat al clipboard

Dues funcions: 30 de gener, a les 20 h; i 31 de gener, a les 19 h

De Baptiste Amann. Una família, una truita i moltes conviccions: ‘La truita’ explora el xoc generacional, els valors i el silenci dels invisibles en un dinar familiar amb secrets i conflictes morals.

En ‘La truita’, una parella propera a la jubilació inicia una nova vida en un petit poble, on obre una fleca ecològica. La trobada familiar per l’aniversari del pare reuneix les tres filles i les seves parelles, i es converteix en un espai de tensió i  debat. El conflicte s’encén quan la filla mitjana porta una truita i rebutja la vedella preparada per la mare, obrint una reflexió sobre conviccions, coherència i respecte entre formes de vida. Mentrestant, el pare prepara un anunci important.

L’obra es desplega com un menú en tres actes —entrant, segon plat i postres— per parlar de família, amor i valors contemporanis.

Fitxa artística: Traducció: Carles Batlle. Direcció: Ferran Utzet. Intèrprets: Emma Vilarasau, Jordi Boixaderas, Sara Espígul, Miranda Gas, Júlia Bonjoch, Arnau Puig, Marc Bosch, Tai Fati. Producció: Bitò, Teatre Poliorama i Grec 2026. Festival de Barcelona.

Durada: 2 hores aprox.
Més informació i venda d’entradesTeatre-Auditori Emma Vilarasau.

Activitat relacionada

Parlem de… ‘La truita’ amb la companyia. Diumenge 31 de gener. En acabar la funció a la platea.

Teatre-Auditori Emma Vilarasau Sant Cugat
30/gen., 20:00h
Preu: 30 euros (entrada general)