Tot això es tradueix en el fet que aquells qui esperàvem de bon matí a l'estació de Sant Cugat un tren en direcció Barcelona de la S5, S6 i S7 que vingués una mica més buit que els de la S1 i S2 (que venen acumulant passatgers des de Terrassa Nacions Unides i Sabadell Parc del Nord) per intentar-nos seure (en el millor dels casos) o tan sols poder recolzar-nos, haurem de deixar de fer-lo. Haurem d'acostumar-nos a veure passar trens i trens plens de gent on celebrarem poder respirar un fil d'aire.
Sens dubte, una mesura molt beneficiosa per a les estacions d'origen, però gens per a les estacions que ens trobem al mig de les línies.
No podem tampoc obviar que els trens pararan a totes i cada una de les estacions. Amb la supressió de la S5, S6 i S7 se suprimeixen també els trens semidirectes, el que comportarà, molt probablement, un augment en els temps entre estacions.
No ens podem penjar medalles quan les mesures que beneficien a alguns perjudiquen d'altres.
PEPE ESCOFET és membre de l'Agrupació de Ciutadans (Cs) a Sant Cugat
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.