La tasca del Consorci per a la Normalització Lingüística, al SAF

Els comerciants no estan obligats a respondre en català però l'han d'entendre

Podcast

Publicat el 6/mai/15 per Sant Cugat A Fons

A l''Anell al dit' del 'Sant Cugat a fons' Mar Oñate i Albert Masià parlen de l'ús del català als establiments, un espai en què s'exercita la llengua de primera mà. El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) actua, a banda de les aules, a les empreses i al comerç. El CPNL posa a l'abast de les empreses els serveis i els recursos necessaris que poden contribuir a millorar les seves comunicacions i el coneixement de la llengua catalana de les persones que hi treballen. Antoni Soriano, propietari del 'Dehesa Santa Maria', parla de la seva experiència amb els seus clients a l'hora de parlar en català.

Escolta-ho

La llengua catalana té secció pròpia al 'Sant Cugat a fons' a través de l''Anell al dit', una secció en col·laboració amb el Servei Local de Català de Sant Cugat