Mercè Álvarez (OMIC): 'Val la pena reclamar, el 'no' ja el tens'


  • Comparteix:

Mercè Álvarez arriba al magazín per parlar de la tasca de l'OMIC

Mercè Álvarez arriba al magazín per parlar de la tasca de l'OMIC

El 'Sant Cugat a fons' s'interessa per saber com funciona i quin tipus de reclamacions arriben a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC). Per fer-ho, entrevistem la seva responsable, Mercè Álvarez, que explica com s'han de fer les consultes i les reclamacions i quins són els procediments que cal seguir.

ESCOLTA-HO

Segons les dades de l'informe de 2015 de l'OMIC, per segon any consecutiu, augmenten les reclamacions sobre el sector elèctric.


  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.