El Junior acollirà les semifinals i la final del Campionat de Catalunya d’hoquei herba

La fase final de la competició es disputarà el cap de setmana del 12 i 13 de setembre

200204-juniorfemeni_font_rfeh_ok_ok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
02/09/20 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

El Junior serà la seu de la fase final del Campionat de Catalunya d’hoquei herba, tant masculí com femenina, prevista per al cap de setmana del 12 i 13 de setembre. Les semifinals seran dissabte i les finals, diumenge. La federació catalana d’hoquei herba ha de confirmar els horaris dels dos dies i també si els partits es disputaran a porta tancada o accés lliure. El Junior masculí i femení disputen la competició i aquest cap de setmana es decidiran els quatre semifinalistes. El Polo masculí i el CD Terrassa femení són els vigents campions.