El Junior, finalista del Campionat d'Espanya d'hoquei sala que es disputa a Sant Cugat

Els blau-i-negres s'han desfet aquest dissabte de l'Atlètic Terrassa (2-4) i juguen aquest diumenge al Pav 3 contra el Club de Campo


  • Comparteix:

Oriol Serrahima celebra un dels gols del Junior / Foto: Cugat Mèdia

Oriol Serrahima celebra un dels gols del Junior / Foto: Cugat Mèdia

El primer equip masculí del Junior disputa aquest diumenge (12.30 h) la final del Campionat d'Espanya absolut d'hoquei sala, que es disputa al Pav 3 de la Rambla del Celler, contra el Club de Campo. Els blau-i-negres han aconseguit el passi després de guanyar la semifinal d'aquest dissabte contra l'Atlètic Terrassa (2-4). Els de Fede González arriben a la gran final invictes, després d'haver guanyat també els tres partits de la fase de grups.

El conjunt santcugatenc té una oportunitat d'or per aixecar a casa un trofeu que mai no ha guanyat; l'any passat, van assolir la final, però van caure en els compassos finals del partit contra el Complutense de Madrid (4-5). Precisament, el Club de Campo, l'altre finalista, és qui ha eliminat el vigent campió via shootouts en l'altra semifinal d'aquest dissabte.

Així ha estat la semifinal entre el Junior i l'Atlètic Terrassa




  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.