
Foto de família de la recepció / Foto: Ajuntament de Sant Cugat
En aquest sentit, ha apuntat que ara l'equip de govern té el deure d'estar "a l'alçada", dotant el Club Rugby Sant Cugat d'unes instal·lacions "a l'alçada del que us mereixeu". Així, ha explicat que aquest dimarts ha tingut una reunió entre l'administració i l'entitat per avançar en el projecte per millorar la zona esportiva municipal de la Guinardera.
A la trobada hi ha assistit també el regidor d'Esports, Francesc Carol, i el regidor de Junts per Sant Cugat Josep Maria Vallès, així com jugadores del Club Rugby Sant Cugat i membres del cos tècnic.
Miguel Pelayo
Això és el que vull explicar: jugar per la nostra ciutat, portar el nom de la nostra ciutat allà on juguem. I si guanyem, millor.
Mireia Ingla
Hem d'estar a l'alçada. Si el Rugy fa aquesta feina, heu de tenir unes instal·lacions a l'alçada. Aquest és el compromís de l'Ajuntament.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.