Sant Cugat ha inaugurat aquest dimarts el curs escolar 2017/2018 amb un acte a l’Escola Avenç en què la directora de Serveis Territorials d’Ensenyament, Carme Vigués, ha fet referència als processos de radicalització jihadista i ha instat la comunitat educativa a ‘seguir treballant per la cohesió’. Després dels parlaments institucionals, el director adjunt del programa […]
L’escola Thau de Sant Cugat és un dels 30 centres educatius de Catalunya escollits per arrencar el projecte Escola Nova 21 (EN21) impulsat pel Centre Unesco i la Fundació Bofill, ha avançat el 324. La iniciativa, que vol transformar el sistema educatiu, involucra en aquest primer procés centres públics, concertats i privats de tot el […]
La xarxa d’innovació local d’Escola Nova 21 (EN21) comença a funcionar aquest dijous a Sant Cugat amb la primera trobada entre centres educatius i dinamitzadors. La xarxa està integrada per 11 centres públics i concertats de la ciutat que han adoptat el compromís de treballar competències i d’implantar noves pràctiques d’aprenentatge. L’Ajuntament lidera aquest projecte […]
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ONCE Catalunya i la seva fundació col·laboraran per impulsar l’accessibilitat, el turisme i l’activitat física esportiva de les persones amb mobilitat reduïda a les seves instal·lacions. FGC s’ha compromès també a fomentar l’ocupació i formació de persones amb mobilitat reduïda entre els seus treballadors. A la línia Barcelona-Vallès […]
El programa Escola Nova 21, que impulsa la renovació pedagògica del sistema educatiu, s’aplicarà a Sant Cugat en 11 centres públics i concertats gràcies l’acord signat aquest dimarts entre la Diputació de Barcelona i els promotors de la iniciativa. Els tres anys vinents, es desplegarà la proposta als 456 centres que han demanat formar part […]
El president del Centre Unesco i director d’Escola Nova 21 Eduard Vallory assegura que cal trobar la fórmula per actualitzar l’educació que s’ofereix en aquests moments a Catalunya. Segons Vallory, la societat i l’escola no han avançat al mateix ritme i cal avançar cap a un model que primi les capacitats i les competències dels […]

