La casa de fragàncies Eurofragance, amb seu a Sant Cugat, va incrementar les seves vendes el 2024 en un 27%, arribant als 180 milions d’euros. En un comunicat, l’empresa assenyala que aquests resultats han estat gràcies a “l’enfocament estratègic” i el “compromís amb l’excel·lència a totes les regions i categories de productes”. En aquest sentit, […]
Eurofragance, l’empresa de fragàncies amb seu a Sant Cugat, manté l’aposta d’expansió global amb la inauguració d’un centre creatiu a Bombai (Índia) amb l’objectiu d’oferir noves solucions olfactives als clients. Eurofragance subratlla que el país asiàtic “ofereix un paisatge pròsper amb un gran potencial”. El nou centre s’afegeix a les que ja té la multinacional […]
L’empresa amb seu a Sant Cugat Eurofragance va tancar 2023 amb 146 milions d’euros en vendes. Especialitzada en fragàncies, la multinacional ha aconseguit incrementar les vendes més d’un 20% respecte a l’any anterior. La companyia compta amb dues grans iniciatives d’intel·ligència artificial, una de les quals se centra a combatre les olors desagradables; la segona […]
L’empresa Eurofragance ha volgut donar les gràcies als professionals de l’Hospital Universitari General de Catalunya (HUGC) “pel seu compromís continu i l’immens sacrifici personal demostrat durant la pandèmia”. Eurofragance és una empresa familiar internacional amb base a Barcelona que dissenya i fabrica fragàncies creatives des de fa 30 anys. L’agraïment s’ha mostrat mitjançant el lliurament […]
L’empresa santcugatenca Eurofragance s’implica en la lluita contra la Covid-19. Davant l’obertura, en la fase 0, d’alguns comerços i negocis de Sant Cugat la companyia ha decidit donar un total de 1.000 pots de gel desinfectant de mig litre perquè els treballadors puguin continuar desenvolupant la seva feina i protegir-se d’un possible contagi per coronavirus. […]
La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis ja s’ha constituït amb un membre de Sant Cugat al comitè executiu i cinc santcugatencs entre els 45 vocals que conformen el ple. En concret, el president d’Eurofragance, Santiago Sabatés, és el nou vicepresident primer de l’ens, que presidirà Ramon Talamàs. De les 30 vocalies elegides per sufragi […]
Sant Cugat Empresarial (SCE) ha visitat aquest dimecres la santcugatenca Eurofragance, en la ronda de jornades de ‘portes obertes’ de companyies que l’associació organitza per als seus socis. La trobada ha permès als socis conèixer el projecte de l’empresa dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfumeria, la cura personal i la […]
La companyia amb seu a Sant Cugat Eurofragance va tancar el 2017 amb una facturació de 72,2 milions d’euros, un 5% més que l’any anterior. L’empresa creadora de fragàncies celebra els resultats i els atribueix al pla de creixement estratègic, així com a l’expansió als mercats de l’Àsia Pacífic, on han incrementat les vendes un […]
Les empreses Moventia i Eurofragance, ambdues amb seu a Sant Cugat, han entrat a formar part de la Fundació Catalunya Cultura. Moventia s’ha incorporat oficialment aquesta setmana al patronat de l’entitat i Eurofragance al consell de mecenatge. Fins ara, la fundació ja comptava amb tres empreses relacionades amb la ciutat com són la Fundació Banc […]
L’empresa dedicada al disseny i creació de fragàncies Eurofragance, amb seu a Sant Cugat, ha completat la compra de Fragance Design, amb seu a Atlanta. Amb aquesta adquisició, Eurofragance entra al mercat nord-americà i guanya presència als segments de cura personal i llar, especialitat de la companyia adquirida. L’empresa ja tenia presència a Mèxic, on […]
L’empresa de perfumeria Eurofragance ha nomenat Juan Ramón López Gil com a nou director financer. L’objectiu de la companyia, amb seu a Sant Cugat i planta de producció a Rubí, és consolidar les relacions internacionals amb tercers i aportar experiència en possibles processos de compra o integració d’altres empreses. El nou director financer d’Eurofragance és […]
L’empresa dedicada al disseny i creació de fragàncies Eurofragance ha incrementat la seva facturació en un 9% i assoleix els 68,8 milions en el tancament de la campanya de l’any passat. En un comunicat, la companyia atribueix els resultats al creixement de les àrees a l’Àsia Pacífic i a Amèrica, àmbits en els quals la […]