L’Ajuntament, a través de l’Oficina d’Atenció a l’Empresa (OAE), ha atès 472 usuaris, tant empreses com treballadors, durant la crisi del coronavirus Són el triple d’atencions respecte al mateix període de 2019. Les consultes per la pèrdua de feina per la crisi de Covid-19, l’arribada dels ERTO, la tramitació d’ajudes econòmiques a empreses o la […]
L‘Ajuntament ha posat en marxa un nou servei d’assessorament i acompanyament per inscriure’s al Registre Electrònic d’Empreses Licitadores (RELI) amb la voluntat de donar suport a l’activitat econòmica per al manteniment del teixit empresarial de la ciutat i apostar per l’economia local i els productes i serveis de proximitat. La mesura forma part del pla […]
L’equip de govern respon al PP que l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) és un dels serveis millor valorats pels santcugatencs a l’Observatori Sociològic. El govern local remarca que l’OAC respon les reclamacions, els suggeriments i les consultes en una mitjana de set dies. El PP va criticar la setmana passada el funcionament de l’OAC i va […]

