Els Premis Ciutat de Sant Cugat han arrencat aquest diumenge el període de votacions i de presentació de candidatures. De moment, la Comissió de Propostes ja n’ha escollit cinc: el Club Handbol Sant Cugat, el Rotary Club, el crític de cinema i escriptor Àngel Comas, la multinacional Hewlett Packard i la Llibreria Paidea.
Un any més, i coincidint amb la Fira d’Entitats de la Festa de Tardor, els Premis Ciutat de Sant Cugat han donat el tret de sortida a la presentació de propostes i a les votacions, amb les cinc primeres candidatures
que s’han fet públiques. Es tracta del Club Handbol Sant Cugat, el Rotary Club, el crític de cinema i escriptor Àngel Comas, la multinacional Hewlett Packard i la Llibreria Paidea. Aquestes guardons distingeixen persones, entitats, associacions i empreses que hagin tingut un paper destacat en la vida de Sant Cugat al llarg de l’any anterior a la convocatòria dels premis. L’alcaldessa, Mercè Conesa, ha destacat la importància d’aquests reconeixements.
Mercè Conesa
Es pot participar en aquests premis en les diferents urnes situades a punts estratègics de la ciutat i al web Santcugat.cat/premis.

