El Sant Cugat Experience ha donat el tret de sortida oficial aquest divendres al programa d’activitats, que inclou més d’un centenar de propostes. Aquesta segona edició mira especialment a la promoció de la ciutat cap enfora i busca posar en valor tots els atractius de la ciutat per atreure gent d’altres poblacions.
encara un cap de setmana farcit d’activitats que busquen donar a conèixer els atractius culturals, econòmics, artístics, esportius i comercials de la ciutat. Així ho ha posat de manifest l’alcaldessa, Mercè Conesa, durant l’acte d’inauguració oficial d’aquesta iniciativa.
Mercè Conesa
Respecte a la seva primera edició, aquest gran aparador local creix i incorpora també una mostra de serveis i comerç, com ha destacat la presidenta en funcions de l’associació Sant Cugat Comerç, Mayte Pérez.
Mayte Pérez
L’organització espera així que la resposta de públic també sigui superior a l’any passat. El Sant Cugat Experience està organitzat per l’Ajuntament, Sant Cugat Empresarial i Sant Cugat Comerç.

