El 2n Sant Cugat Experience mira a la promoció exterior

-->
Enllaç copiat al clipboard
24/04/15 a les 19:40h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El Sant Cugat Experience ha donat el tret de sortida oficial aquest divendres al programa d’activitats, que inclou més d’un centenar de propostes. Aquesta segona edició mira especialment a la promoció de la ciutat cap enfora i busca posar en valor tots els atractius de la ciutat per atreure gent d’altres poblacions.

El Sant Cugat Experience

encara un cap de setmana farcit d’activitats que busquen donar a conèixer els atractius culturals, econòmics, artístics, esportius i comercials de la ciutat. Així ho ha posat de manifest l’alcaldessa, Mercè Conesa, durant l’acte d’inauguració oficial d’aquesta iniciativa.

Declaracions

Mercè Conesa

Poder mostrar que a Sant Cugat hi ha molta activitat, molta vida, molta qualitat de producte i oferta. Volem transmetre com és la nostra ciutat.

Respecte a la seva primera edició, aquest gran aparador local creix i incorpora també una mostra de serveis i comerç, com ha destacat la presidenta en funcions de l’associació Sant Cugat Comerç, Mayte Pérez.

Declaracions

Mayte Pérez

L’any passat no hi havia mostra de serveis i comerç. Amb aquesta mostra esperem arribar més lluny.

L’organització espera així que la resposta de públic també sigui superior a l’any passat. El Sant Cugat Experience està organitzat per l’Ajuntament, Sant Cugat Empresarial i Sant Cugat Comerç.